سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

شرایط امتحانات حضوری دانش آموزان مطلوب است

حاجی میرزایی گفت: در بازدید از حوزه‌های امتحانات حضوری دانش آموزان اطمینان حاصل شد که شرایط لازم برای امتحانات ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: در طول فعالیت دولت روزانه ۲۸ کلاس درس جدید به واحدهای آموزشی کشور افزوده شد، اما این افزایش واحد آموزشی بدین معنا نیست که در عدالت، کیفیت و دسترسی به حد کمال رسیدیم، زیرا فاصله‌ها تا شرایط آرمانی زیاد است.

او ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش گام‌های رو به جلو و خوبی برداشته شد و از نظر پوشش و دسترسی شرایط بهتری ایجاد شده‌است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاثیر کرونا بر نظام آموزشی ایران و دنیا افزود: در چنین شرایطی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ تنوع واکنش آموزش و پرورش کشور به کرونا قابل تامل است.

حاجی میرزایی عنوان کرد: با وجود جمعیت ۱۵.۵ میلیونی دانش‌آموزان با راه‌‎اندازی شبکه شاد مناسبات لازم برای ادامه تحصیل آنان انجام گرفت.


بیشتر بخوانید


او گفت: با بسترسازی مناسبی که صورت گرفت از ورود سایر مسائل غیرآموزشی به شبکه شاد جلوگیری و محیط امنی برای دانش‌آموزان و خانواده‎‌های آن‌ها ایجاد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: با همه فراز و نشیب‎‌ها و تلخی‌ها این سال پشت سرگذاشته شد و تعلیم و تربیت را برای ورود به قرن جدید و اقتضائات دنیای نوین آماده‌تر کرد.

حاجی میرزایی افزود: در برگزاری امتحانات ۱۲ پایه تحصیلی در ۲ پایه نهم و دوازدهم که در آینده دانش‌آموزان تاثیرگذار است با برگزاری امتحانات حضوری حساسیت لازم ایجاد شد تا امتحانات دچار مناقشه نشود.

او عنوان کرد: در دو هفته‌ای که از امتحانات حضوری دانش‌آموزان می‌گذرد در بازدید از حوزه‌ها اطمینان حاصل شد که شرایط لازم برای امتحانات دانش‌آموزان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.