سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

حضور حدادی در المپیک بستگی به نظر پزشکان دارد/ شرایط اردویی خوبی برای ورزشکاران فراهم می‌کنیم

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت جسمانی احسان حدادی توضیحاتی را بیان کرد.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان بازگشت احسان حدادی به ایران اظهار کرد: ما برای حدادی بلیت گرفتیم و او قبل از انتخابات ریاست جمهوری به ایران برمی‌گردد.

صیامی درباره اینکه احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان به بازی‌های المپیک می‌رسد، گفت: من پزشک نیستم تا بگویم حدادی به المپیک می‌رسد یا نه! به هر حال مشکل حدادی مسئله  پزشکی و تخصصی است. این امکان وجود دارد که پزشک بگوید در صورتی که حدادی دیسک را پرتاب کند شاید آسیب شدیدی ببیند. پزشکان و متخصصان باید در این باره نظر بدهند.

او افزود: حدادی در آمریکا فیزیوتراپی می‌کند و خیلی دوست دارد که به المپیک برسد، اما شاید پزشکان به او بگویند که پرتاب بلند انجام ندهد و این موضوع بستگی به نظر پزشکان متخصص دارد. فدراسیون پزشکی ورزشی باید تشخیص بدهد که حدادی شرایط پرتاب  کردن را دارد.

صیامی گفت: فدراسیون دو و میدانی موظف بوده تا شرایط اردویی و تمرینی را برای ورزشکاران المپیکی فراهم کند. تاکنون ۳ سهمیه المپیکی داریم و برای بقیه ورزشکاران هم شرایط را مهیا می‌کنیم تا حد نصاب المپیک به دست آورند. همچنین تاکنون ۳ مسابقه برای ورزشکاران برگزار کرده و چند مسابقه دیگر هم پیش بینی کردیم که در آینده ایرادی به فدراسیون وارد نشود که رقابت‌های خوبی برای دوندگان فراهم نکردیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت پیرجهان رکورد دار دوی ۴۰۰ متر با مانع بیان کرد: پیرجهان در  رقابت‌های "دایموند" لیگ قطر، مسابقات بین المللی ترکیه و قطر، قهرمانی کشور، مسابقات بین المللی مشهد شرکت کرده است و امروز هم راهی ترکیه می‌شود. طبق برنامه ۱۴ ورزشکار به همراه ۳ مربی امروز عازم ترکیه می‌شوند تا در مسابقات بین المللی دو و میدانی  ترکیه شرکت کنند. این مسابقات در استادیوم مجهز  شهر بورسای ترکیه برگزار می‌شود. ما برای کسب ورودی المپیک از سوی  دو و میدانی کاران  مسابقات خوبی تدارک می‌بینیم تا به موفقیت برسند.

او افزود: علاوه بر این، نفرات خوب مسابقات بین المللی ترکیه غربال می‌شوند و بهترین دوندگان راهی قزاقستان می‌شوند. به هر حال ما وظیفه آماده سازی ورزشکاران را به نحو احسن انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.