سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۶ هزار ساعت آموزش مهارتی مجازی در فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: سال گذشته ۲۴۴ نفر از مهارت آموزان معادل ۳۶ هزار و ۷۸۰ ساعت آموزش مجازی فراگرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سمیرا خلیل نژادی رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: ۳۶۱ نفر در مراکز ثابت، ۵۴ نفر به صورت جوار دانشگاهی، ۵۱ نفر در مراکز سیار شهری، ۴۲ نفر در بخش روستایی و ۳۶ نفر در مراکز تحت پوشش بهزیستی،از خدمات مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان بهره‌مند شدند.

او افزود: سال گذشته ۲۴۴ نفر از مهارت آموزان معادل ۳۶ هزار و ۷۸۰ ساعت آموزش مجازی فراگرفتند.

خلیل نژادی بیان کرد: بیشترین ورودی سال ۹۹ در دوره‌های آموزش مجازی فناوری اطلاعات و شامل کاربر ICDL، برنامه نویسی و فتوشاپ بود.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: ۵۴۴ نفر  در مراکز ثابت و سیار، آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

او اضافه کرد: ۶۸ نفر سال گذشته به کاریابی‌های شهرستان معرفی شدند که از این تعداد، طبق رهگیری اشتغال تعداد ۴۲ نفر اشتغال یافتند.

خلیل نژادی اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان سال ۱۴۰۰ همچنان با شعار آموزش تعطیل نیست و در شرایط زرد کرونایی برگزاری دوره‌های آموزش حضوری با حداقل کارآموز را در برنامه کاری خود دارد و در شرایط نارنجی و قرمز اقدام به برگزاری دوره‌ها به‌صورت مجازی می‌کند.

او، تولید محتوا‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های امسال عنوان کرد و گفت: محتوا‌های آموزشی پس از تهیه، جهت استفاده عموم در فضای مجازی منتشر می‌شود.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: امسال دوره‌های آموزشی با استاندارد کامل و در قالب تولید محتوای آموزشی تهیه و در قالب کتاب‌های مجازی آماده‌سازی و در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام /گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.