سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی به ۴۵ درجه می‌رسد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۵ درجه می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز گرمترین روز سال در مشهد و دیگر شهرستان‌های این استان پیش‌بینی شده است.

او  افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۴۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که در مناطق گرمسیری استان تا بیش از ۴۵ درجه نیز می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲۳ درجه سلسیوس بود که امشب و جمعه شب به ترتیب ۲۴ و ۲۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

اثمری بیان کرد: ماندگاری هوای گرم در این استان تا روز‌های ابتدایی هفته آینده ادامه دارد و در این مدت بیشینه دمای هوای مشهد بین ۴۰ و ۴۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است، اما از روز دوشنبه هفته آینده از شدت گرما در مناطق مختلف استان کاسته خواهد شد.

او تصریح کرد: در این مدت آسمان صاف تا کمی ابری در بیشتر مناطق خراسان رضوی حاکم است و از روز جمعه وزش باد شدید و در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک پدیده غالب استان خواهد بود.

قوچان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۴۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان‌های سبزوار و جغتای با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.