سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساوه میزبان سوگواره "در محضر آفتاب"

به مناسبت ایام سوگواری نیمه خرداد "سوگواره در محضر آفتاب" در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به‌مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره)، شهادت امام جعفر صادق (ع) و قیام خونین ۱۵ خرداد "سوگواره در محضر آفتاب" در ساوه برگزار شد.

این مراسم با حضور و اقشار مختلف مردم، تعدادی از مسئولان و حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در محوطه باز سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این سوگواره ضمن عرض تسلیت ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام خمینی (ره) آرزوی اولیاء خداوند و حکومت اسلامی را محقق ساختند.

او اضافه کرد: اندیشه‌های امام‌خمینی مبتنی بر تعالیم قرآن و اهل‌بیت (ع) بود و به‌همین دلیل از سوی همه اقشار جامعه به ویژه طبقه محروم و ستمدیده مورد پذیرش واقع شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام‌خمینی (ره) کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشأ تحولات عظیم در ایران شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.