سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته انتخابات شوراها؛

نبودن محدودیت مکانی برای تاسیس دفاتر ستاد/ نا امید شدن دشمن با مشارکت حداکثری

آخرین خبرهای انتخابات شوراها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام جعفری رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان در پنجمین جلسه استانی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گفت: محدودیت مکانی، برای تاسیس دفاتر ستاد انتخابی نامزد‌ها در سطح شهر وجود ندارد و نامزد‌ها می‌توانند در همه خیابان‌های شهر ستاد تاسیس کنند.


بیشتر بخوانید 


حجت دالاسلام جعفری افزود: تا کنون ۳ نفر به علت سوءاستفاده از پست‌های مدیریت دولتی به این کمیته دعوت و توضیحات آنان استماع شد.

او گفت : نامزد‌های انتخابات باید هر چه سریعتر روسای ستاد‌های خود را بطور رسمی معرفی تا جلسات توجیهی با حضور آنان برگزار شود. 

با مشارکت حداکثری دشمن را از نفوذ درمنطقه ناامید کنیم

 امام جمعه شهر سنخواست در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر از مردم خواست بامشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دشمن را از نفوذ درمنطقه ناامید کنند.

حجت الاسلام علیزاده درادامه افزود: در این انتخابات از دو راهبرد مهم مشارکت همگانی و انتخاب اصلح غفلت نکنیم.

مدیر کل فرهنگ وارشاد خراسان شمالی هم گفت: انتخابات یکی از رویداد‌های مهمی است که پیش روی ماست و تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب خوب در این دوره خیلی مهم است.

حسین فرخنده درادامه افزود: یکی از راه‌های غنی شدن فرههنگ عمومی این است که ما به ریشه‌های فرهنگی خودمان را به استان‌ها بشناسانیم و سعی بکنیم با معرفی آثار بزرگان، آن رابه نسل جدید انتقال دهیم.

او گفت:یک ارتباط فرهنگی با پیشینه درخشان منطقه به حفظ و تقویت در غنا بخشیدن به فرهنگ عمومی شهرستان و فرهنگ عمومی استان بسیار تاثیرگذار است.

فرخنده یکی از هنر‌های خوب را امید آفرینی در جامعه دانست و از کار بسیار خوب هنرمندان شهرستان جاجرم که در مناطق زلزله زده این شهر کاروان‌های همدلی کاروان‌های شادی به وجود آوردند، قدردانی کرد.

ظرفیت کامل دستگاه‌های اجرایی دولت برای برگزاری شایسته انتخابات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری تنها از طریق همراهی مردم و همدلی تمام اجزای حاکمیت محقق می‌شود.

 علی بیگ زاده در جلسه بررسی امورات انتخابات شهرستان بجنورد افزود:تاکنون از طریق همراهی دستگاه‌های اجرایی دولت اقدامات خوبی در سطح استان جهت برگزاری انتخابات صورت پذیرفته است.

او  با تاکید بر اینکه ۱۳ دستگاه معین در اختیار ستاد‌های انتخاباتی شهرستان بجنورد هستند؛ تصریح کرد: برای هر شهرستان چند دستگاه معین جهت پشتیبانی انتخابات پیش بینی شده تا در روز انتخابات با همه امکاناتشان به ستاد، خدمات ارائه کنند.

بیگ زاده با اشاره به اینکه در چند روز باقی مانده تا برگزاری انتخابات وظیفه‌ای مهم‌تر از کمک به تسهیل روند برگزاری انتخابات نداریم، افزود: همه توان را به کار می‌گیریم تا انتخاباتی در تراز نظام اسلامی داشته باشیم.

او همچنین از افزایش تعداد شعب اخذ رای خبر داد و گفت:در حال حاضر ۳۴۴شعبه اخذ رای برای شهرستان بجنورد پیش بینی شده که یک سوم شعب اخذ رای استان در این شهرستان است تا با توجه به بیماری کرونا از اجتماع مردم جلوگیری شود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.