سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت آشنایی جوانان با مبانی و دلایل وقوع انقلاب

روح الله اسدی گفت: اگر ما نتوانیم جوان هایمان را با مبانی انقلاب آشنا سازیم،tفرصت طلبان تاریخ جعلی را از طریق فضای مجازی به آن ها القا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه آغاز اولین پویش ملی نقش من در گام دوم انقلاب در هتل پارس کرمان گفت: سال ۹۷ مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم را خطاب به جامعه به خصوص جوانان صادر فرمودند و سال ۹۸ دبیرخانه این ستاد در معاونت جوانان وزارت ورزش تشکیل شد.

او افزود: طی سه دوره برگزاری ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، کلیه برنامه های سازمان های عضو ستاد ملی ساماندهی امور جوانان را در این زمینه اخذ کردیم، تا با هم افزایی و استفاده از توان هم، برنامه های بهتری اجرا کنیم.

اسدی تصریح کرد: بدین منظور از سایر دستگاه‌ها هم برنامه‌هایشان را اخذ کردیم  و در نهایت دیدیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، طرحی را دارند که روی آن کار کرده اند و به طرحی که ما دنبالش بودیم بسیار نزدیک است، به همین علت این طرح را به یک پویش ملی نقش من در گام دوم تبدیل کردیم.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: این طرح به صورت کتاب کار در چهار قسمت طراحی شده که قسمت اول آن به بحث چرایی وقوع انقلاب می پردازد و یک سامانه‌ای هم به آدرس ketab40.ir برای آن طراحی شده است.

اسدی گفت: علاقه مندان در آن سامانه هم می توانند تمرین های عملی انجام دهند و اطلاعات تکمیلی را در آن مطالعه کنند که چرا گفته می شود، انقلاب اسلامی مهم ترین انقلاب عصر حاضر است.

او افزود: اگر ما نتوانیم جوان هایمان را با مبانی و دلایل وقوع انقلاب آشنا سازیم، تاریخ جعلی را از طریق فضای مجازی رها شده به جوانانمان القا خواهند کرد.

اسدی تصریح کرد: بخش دوم کتاب، عظمت راهی است که پیموده ایم و اقداماتی که در این چهل سال انجام شده به آنها اشاره می کند.

او بیان داشت: بخش سوم راهی است که باید طی کنید که در این راه تاکید بر جوان گرایی و مدیریت جوانان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده است.

 مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: قسمت بعد هم می رسیم به نقش من در گام دوم که بر اساس بوم هایی که طراحی شده، جوانان وارد سامانه می‌شوند، بوم هایی را تکمیل می‌کنند و بوم آخر بوم نقش من در گام دوم است که جوانان نقش خود را در خانه، خانواده و در محیط محله و محل کار مشخص می‌کنند و این فرم ها را ما در نهایت جمع آوری می کنیم که این کلیات این طرح بوده است.

اسدی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: باید برای انتخاباتی که در پیش رو داریم آماده شویم و این انتخابات اولین انتخاب رئیس‌جمهور در گام دوم و برای ۲۷ میلیون جمعیت جوان ما که نه انقلاب را دیده و نه جنگ را درک کردند، است.

او تصریح کرد: ما موظف هستیم اطلاعات بیشتری به جوانان بدهیم از این جهت که بصیرت این گروه افزایش پیدا کند و به افراد مومن، انقلابی و جوانانی تراز با گام دوم انقلاب تبدیل شوند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.