سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان اشغالگر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد یکی از جوانان این کشور بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله نظامیان صهیونیستی به سرش، به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «فادی صادق موسی وشحه» جوان ۳۴ ساله فلسطینی که دو هفته پیش به دلیل اصابت گلوله نظامیان صهیونیستی به بیمارستان منتقل شده بود، امروز شهید شد.

خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد در پی درگیری در ورودی شهرک «البیره» اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها شهید وشحه را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و او را به شدت زخمی کرده بودند؛ او تا امروز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود.

این شهید فلسطینی پیشتر نیز مورد اصابت گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفته و چندین بار هم بدست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده بود.

ساعاتی پیش نیز کانال تلگرامی «القسطل» به نقل از سازمان اسرای فلسطینی گزارش داد «محمد حوشیه» از اردوگاه «شعفاط» و «آدم ابو الهوی» از شهرک «الطور» دو نوجوان فلسطینی ۱۴ ساله‌اند که در مرکز «المسکوبیه» واقع در غرب قدس اشغالی هنگام بازجویی بدست اشغالگران صهیونیست مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و به سر و صورت آنان ضرباتی وارد شده است.

دیروز هم نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله به سمت جوان فلسطینی ساکن شهر «طوباس» وی را زخمی و شهروند دیگری از روستای «تیاسیر» را نیز بازداشت کردند، منابع پزشکی گزارش دادند این جوان فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.