سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته جهاد کشاورزی صورت می گیرد؛

بهره برداری از ۶ طرح کشاورزی و دامپروری در سیرجان

محمود آبادی گفت:۳ طرح آب و خاک، یک واحد گلخانه، یک واحد پرورش ماهی و یک واحد پرورش بلدرچین طی هفته جهاد کشاورزی درسیرجان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر محمودآبادی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: در هفته جهاد کشاورزی، ۶ طرح کشاورزی و دامپروری، شامل ۳ طرح آب و خاک، یک واحد گلخانه، یک واحد پرورش ماهی و یک واحد پرورش بلدرچین در سیرجان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: ۲ طرح آبیاری تحت فشار در سطح‌های ۱۶۴ و ۱۰۰ هکتار با هزینه کرد اعتباری قریب به ۵۴ میلیارد ریال و ۲۳ میلیارد ریال که بیش از ۲۱ میلیارد ریال و ۱۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

محمود آبادی با اشاره به اینکه یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۵ هکتار اجرا شده است، بیان داشت: این طرح با هزینه کرد ۲ میلیارد ریال که ۸۷۵ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: در این هفته یک واحد پرورش بلدرچین با ظرفیت ۱۰۹ هزار قطعه و ظرفیت تولید ۶۰ تن گوشت و یک واحد پرورش ماهی با ظرفیت تولید سالانه ۴ تن گوشت به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح‌ها ۱۱ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان بیان داشت: یک واحد گلخانه در سطح ۳ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۶۰ تن سبزی و صیفی در هفته جهاد کشاورزی به بهره برداری می‌رسد که با افتتاح این طرح ۳ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.