سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام استفاده از ماسک در روز انتخابات

معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در روز رای‌گیری برای همه کسانی که مراجعه می‌کنند استفاده از ماسک الزامی است.

کمال حیدری معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای تجمعات انتخاباتی، اظهار کرد: اگر فضایی قرار است برای تبلیغات انتخاباتی باشد باید با ۳۰ درصد ظرفیت به طوری که حداکثر در دو ساعت برنامه‌ها برگزار شود در اختیار مردم قرار گیرد.

او افزود: برگزاری مراسم استقبال از کاندیدا‌ها ممنوع است. خوشبختانه کاندیدا‌ها بیشترین تدارکات تبلیغاتی را در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت صداوسیما اختصاص داده‌اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما، جلسات ستاد‌های انتخاباتی است که برگزار می‌شود. این جلسات باید در شهرستان‌های نارنجی با حداکثر ۲۰ نفر و در شهرستان‌های زرد با حداکثر ۳۰ نفر برگزار شود.

حیدری ضمن تشکر از ناظران رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که عزیزان بسیج و سپاه و نیروی انتظامی، همچنین همکاران ما نظارت عالی را در این زمینه دارند.

او  بیان کرد: در روز رای‌گیری برای همه کسانی که مراجعه می‌کنند ماسک الزامی است. قصد داریم برای ضدعفونی، دستگاهی در هنگام ورود قرار دهیم که آلودگی کمتر شود. تمامی انتخاب محل‌ها انجام شده است که، انتخابات ما با حضور حداکثری انجام بشود.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.