سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار حمیدیه:

وفاداری به آرمان‌های امام خمینی(ره) وظیفه همگانی است

هاشمی گفت: پاسداشت دستاورد‌های امام خمینی (ره)، وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت ابعاد شخصیتی ایشان وظیفه همگانی است.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره)، گفت: امام راحل یک مرجع بزرگ دینی، سیاستمدار و عارفی بزرگ بود و گرامیداشت یاد و خاطر ایشان به جهانیان ثابت می‌کند که این انقلاب با حضور مردم همچنان در همه عرصه‌ها موفق و پیشرو است.

او با بیان اینکه این نظام مقدس و انقلاب از برکت امام خمینی (ره) و خون شهداء است، افزود: شناخت و پاسداشت از دستاورد‌های امام (ره) و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است.

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام (ره) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فضای مجازی، تبلیغات محیطی شهر و روستا و همچنین سر درِ اداره‌ها با موضوع شناخت بیشتر ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز وفات ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.