سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور ارتقاء سطح رضایت مندی عمومی در خراسان رضوی صورت گرفت؛

استرداد ۲۶ میلیارد ریال برای جلب رضایت شاکیان در اردیبهشت ۱۴۰۰

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اردیبهشت امسال ۲۶ میلیارد ریال به شاکیان برای جلب رضایت آن ها پس داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخش علی بیاتی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح رضایت مندی عمومی، دریافت و رسیدگی به هنگام گزارش‌ها و شکایت‌های اقتصادی مردمی از اولویت‌های کاری معاونت نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی است.


او افزود: در اردیبهشت ۱۴۰۰ در مجموع تعداد ۲۰۹۸ گزارش ستاد خبری «۱۲۴»، شکایت مردمی وناظرین افتخاری به صورت حضوری، تلفنی دریافت شده است.



کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین عناوین تخلف در گزارشات ستاد خبری به ترتیب گران فروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی، فروش اجباری، عرضه خارج از شبکه و ... بوده است.

 

بیاتی بیان کرد: اهم موضوع گزارشات در بخش کالایی شامل نان روغن، مواد غذایی و در بخش خدمات رستوران وغذاخوری، آرایشگران وپیرایشگران و خدمات مشاورین املاک بوده است.


او تصریح کرد: در مجموع از کل گزارشات رسیده در اردیبهشت امسال ۷۰۰ واحد متخلف شناسایی شد و پرونده تخلف به ارزش ۴۲ میلیارد ریال برای آنان تنظیم وجهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی در استان ارسال شده گردید.



کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: درجهت تسریع در احقاق حقوق شاکیان و جبران خسارت وارده در مواردی که موضوع شکایات موضوع عمومی و فراوانی نباشد و واحد اقتصادی دارای سابقه تخلف نباشد قبل از تشکیل پرونده تخلف مصالحه و جلب رضایت شاکیان انجام می‌شود که به همین منظور ۴۸ شکایت جلب رضایت شده و بیش از مبلغ ۲۶ میلیارد ریال به آنان بازگشت شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.