سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوچیچ: بازی سختی مقابل هنگ کنگ داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط ملی پوشان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط ملی پوشان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و دیدار مقابل هنگ کنگ گفت: تیم ملی فوتبال هنگ کنگ، حریف قابل احترامی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

اسکوچیچ ادامه داد: امیدوارم از منامه با ۱۲ امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند. ما در اولین بازی به مصاف هنگ‌کنگ می‌رویم. تیم ملی فوتبال ایران به تمامی تیم‌های حاضر در این مسابقات احترام می‌گذارد.

او در مورد شناختش از حریفان ایران نیز گفت: ما اطلاعات کاملی از این مسابقات داریم و از سال گذشته تلاش خود برای پیدا کردن شناخت از حریفان را آغاز کرده ایم. دیدار با هنگ کنگ برای ایران بسیار اهمیت دارد و سه امتیاز آن برای ما حیاتی است.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: به تیمم ایمان دارم. من می‌دانم که نمی‌توانیم در این بازی میزبان باشیم و به عنوان مهمان در اینجا حضور داریم.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: تلاش کردیم و اطلاعات کمی توانستیم راجع به هنگ کنگ جمع آوری کنیم. ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم. ما از AFC خواستیم که زمین بازی را تغییر دهد، زیرا این برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند، اما ما از این موضوع ناامید هستیم.

اسکوچیچ درباره شرایط زمین مسابقه گفت: همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست، اما می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. ما قوی هستیم و همه تیم‌ها اینجا با ما رو به رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه‌ای وجود ندارد. اگر زمین را ببینید، چیزی را می‌بینید که هرگز در زندگی ندیده ام. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا خواستم زمین را ببینم، اما به من اجازه ندادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسین گروئی
۲۲:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تیم ملی امده است فقط یک کی روش میخواهدکه هدایتش کند!
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بازی سختی مقابل عراق داریم نه هنگ کنگ