سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران به مستندی که به پخش نرسیده جار و جنجال به پا کرد

پخش نشدن مستند تبلیغاتی همتی از رسانه ملی، حواشی بسیاری را در توئیتر به دنبال داشت، که به تعدادی از آن‌ها در خبر زیر اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش نشدن مستند تبلیغاتی عبدالناصر همتی، داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ملی با موجی از واکنش‌های انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. این مستند که قرار بود روز گذشته از تلویزیون پخش شود، به دلیل تاخیر در آمادگی مستند اصلاح شده، پخش آن بدون بررسی موارد اعمالی غیر ممکن بود که در نهایت پخش آن منتفی شد.

همتی در واکنش به این اتفاق به سرعت متنی را در حساب توئیتری خود منتشر و از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد.


بیشتر بخوانید


از طرفی کاربران و فعالان توئیتری که هر لحظه ابعاد مختلف انتخابات را بررسی می‌کنند، به دنبال این خبر هشتگ‌های #همتی و #صداوسیما را در صفحات خود داغ کرده و عملکرد همتی را بازی جدیدی خواندند که برای تحریک افکار عمومی طراحی شده است.

در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۹:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید برنامه تبلیقاتی همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری عادلانه و بدون تبعیضگریهای مختلف به ملت ارائه شود بدون اندکی کمی و کاستی این حق و حقوق قانونی همه نامزدهای محترم ریاست جمهوریست و باید مستند تبلیقاتی جناب همتی هم سریعا با تمامی جزئیاتش از رسانه های خبری ملی پخش شود برای عموم ملت این حق قانونی همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری ایران اسلامی عدالت گستر است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه عادلانه خداپسندانه .
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خد اوکیلی بکش کنار تو توان رئیس جمهوری نداری وقت مردم را هم تلف نکن