سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت باتری گوشی های سری آیفون 13

شایعه شده است اعضای خانواده آیفون ۱۳ باتری‌های بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، گفته می‌شود آیفون‌های آینده ۲۰۲۱ اپل باتری‌های بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت. طبق شایعه جدید، آیفون ۱۳ مینی دارای یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپری خواهد بود، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو از یک باتری ۳۰۹۵ میلی آمپری برخوردار خواهند شد، در حالی که حداکثر ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

در مقایسه با مدل‌های سری ۱۲، آیفون ۱۲ مینی دارای یک باتری ۲۲۲۷ میلی آمپری است، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو هر کدام یک باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری دارند و آیفون ۱۲ پرو مکس حداکثر ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد.

افزایش میزان باتری های نسل جدید آیفون

از نظر افزایش نسبی اندازه، آیفون ۱۳ پرو مکس با ۱۸ درصد افزایش ظرفیت باتری نسبت به مدل قبلی خود، پیشتاز است و پس از آن آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو (هر کدام با افزایش تقریباً ۱۰ درصدی در اندازه)، و آیفون ۱۳ مینی، که باتری آن تقریباً ۸ درصد بزرگتر از آیفون ۱۲ مینی است، قرار دارند.
البته این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد خانواده آیفون ۱۳ با باتری‌های بزرگتر از آیفون ۱۲ ارائه می‌شود، اما این اولین بار است که اعداد واقعی را دریافت می‌کنیم.

همچنین تحقیقات منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی omida نشان می‌دهد شرکت اپل در سال جاری در انتظار برای خرید ۱۶۹ میلیون صفحه نمایش است این در حالی است که شرکت اپل در سال گذشته قصد خرید ۱۱۴.۵ میلیون پنل صفحه نمایش را داشت و این خرید صفحه نمایش امسال با افزایش چشمگیری همراه شده است؛ به این ترتیب شرکت سامسونگ از جایگاه نخست خرید صفحه نمایش به جایگاه دوم تنزل رتبه خواهد داشت و شرکت اپل جایگاه اول را از آن خود می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.