سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبرهای انتخاباتی شوراهای استان همدان؛

ازایجاد یک نرم افزار برای شناسایی شعب خلوت انتخاباتی تا انسداد شش گروه تبلیغاتی به‌علت تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی

نامزد‌ها و هوادارانشان این روز‌ها چه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صبح که از خواب بیدار می‌شوید می‌بینید در چندین گروه و کانال داوطلبان انتخابات شورای شهر و رئیس جمهوری تحت عنوان (هواداران...) و یا (حامیان...) عضو شده اید.

وقتی گروه را باز می‌کنید و گفت‌وگو‌های داغ انتخاباتی را درآن مشاهده میکنی می بینی از هر دری سخنی.

البته در گروه‌ها یا اتاق‌های پیام رسان جدیدی به نام "کلاب هاوس" هم آخرین تحفه‌ای است که نشان می‌دهد این روز‌ها فضای مجازی به عرصه تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده است.

کمتر از ۱۶ روز به این روز سرنوشت ساز باقیمانده و مردم هم منتظرند تا در روز انتخابات با حضور در پای صندوق‌های رای فردی که شایسته می‌دانند انتخاب کنند و در این گروه‌های یا دورهمی‌های مجازی هرکس فرد مورد نظر خود را مطرح کرده و. و، اما در کنار این فضای مجازی و تبلیغات گوناگون بد نیست گذری هم به بیرون از این فضا بزنیم و از حال هوای همین نامزد‌های منتخب شهر با خبر شویم.

در خبر‌های گزارش شده به باشگاه خبرنگاران جوان همدان از ایجاد یک نرم افزار برای شناسایی شعب خلوت انتخاباتی مطلع شدیم. از سوی دیگر هم پایان کار زود هنگام یک داوطلب نیز خبر ساز شد.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان در می‌گوید؛ اپلیکیشن شعب یاب انتخابات به منظور شناسایی شعب در دسترس و خلوت برای شهروندان تدارک دیده شده و در روز انتخابات هم در اختیار مردم استان قرار می‌گیرد.شنیدن حال و هوای نامزد‌ها و هوادارانشان که این روز‌ها در حال تبلیغات زودتر از موعد هستند خالی از لطف نیست.....


دادستان همدان  از فعالیت یکی از داوطلبان میان دوره ای مجلس  جلوگیری کرد

شنیده شده دادستان کبودراهنگ و مسئول دفتر بازرسی شورای نگهبان در استان از ادامه فعالیت‌های انتخاباتی یکی از داوطلبان میان دوره‌ای مجلس در بهار و کبودراهنگ به علت تخلفات گسترده و تبلیغ زودهنگام جلوگیری و پایان کار او را قبل از انتخابات اعلام کردند.

از اسد آباد هم خبر رسیده شش گروه تبلیغاتی به نام نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در این شهرستان که مشغول تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی بودند حذف شده است و به زودی با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.

رسانه ملی در این دوره هم ۳ مناظره انتخاباتی ۳ ساعته از شبکه ۱ سیما برای داوطلبای ریاست جمهوری تدارک دیده است این‌ها خبر‌هایی ست که تاامروز گزارش شده و با ما منتظر بعدی‌ها باشیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.