سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از افزایش شعب اخذ رای تا تمهیدات هیات های اجرایی برای انتخابات

بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان های آبادان و خرمشهر را روایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته  انتخاباتی امروز، چهارشنبه ۱۲ خرداد ۴ خبر از شهرستان‌های آبادان و خرمشهر می‌خوانید.

مشارکت حداکثری در انتخابات

موسوی فرماندار ویژه آبادان درنشست مشارکت حداکثری در انتخابات بر تلاش مسئولان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دشمنان تبلیغات زیادی ضد انتخابات کشورمان انجام داده اند و همه مسئولان موظف به روشنگری در این زمینه هستند تا توطئه دشمنان خنثی شود.

برنامه های صدا و سیما در زمینه روشنگری انتخابات

ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز به شرح  برنامه های گسترده صدا و سیما در زمینه روشنگری انتخابات، انتخاب اصلح  و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات در حوزه صدا و حوزه سیما  پرداخت و گفت : در روز انتخابات نیز گروه های مختلف ثابت و سیار تلویزیونی و رادیویی به صورت زنده حضور گسترده مردم انقلابی آبادان را منعکس خواهند کرد.

شعب اخذ رای در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر از افزایش صندوق اخذ رای در این شهرستان خبرداد.

حیدری گفت: بر اساس شاخص جمعیتی و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در لحاظ کردن شرایط خاص کرونا ۱۱۰ صندوق اخذ رای در شهرستان خرمشهر پیش‌بینی شده است.

نقش رسانه‌ها در انتخابات ۱۴۰۰

امام جمعه آبادان در دیدار با روسای دانشگا های آبادان و نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همه مدیران موظف به ایجاد بستری مناسب برای حضور پرشکوه مردم در انتخابات هستند گفت: کشورمان نیازمند تغییر و اصلاح در  ساختار مدیریتی کشور است تا مشکلات رفته رفته حل شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور گفت: رسانه‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ از این حیث که همراه با تبلیغات مجازی است، نقش محوری دارند آن هم در شرایطی که دشمن درصدد بی رونق کردن انتخابات است.

او افزود: با کمک رسانه باید تیغ جراحی را به دست کسی داد که مشکلات اقتصادی، فرهنگی، بیکاری و مسکن را برطرف کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.