سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته انتخابات شوراها؛

حضور مردم در پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است

آخرین خبرهای انتخابات شوراها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه  مردم قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند ،گفت:هر فرد حق تعیین سرنوشت خود را دارد و خداوند متعال افراد را مکلف به استفاده از این حق خود کرده است

 حجت الاسلام و المسلمین نوری افزود: قطعی شدن مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای به عملکرد مسئولان بستگی دارد ، اگر مسئول به وظیفه خود به درستی عمل کند موجب ایجاد انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی عنوان کرد: مسئولان فرصت خدمت را نعمت بدانند و برای حل مشکلات مردم به وظایف خود عمل کنند.

وحدت اقوام خراسان شمالی با حضور پرشور پای صندوق‌های رای مستحکمتر می‌شود

محمود رضا معموری فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: افرادی که توسط مراجع قانونی ذیربط در قانون تایید شده اند به عنوان گزینه انتخاب و مردم در جایگاه انتخاب کننده حق انتخاب دارند و باید با شناخت و بررسی‌های لازم نسبت به فردی که انتخاب می‌کنند، آگاهی لازم را پیدا کرده، تا انتخابی اصلح داشته باشند.

معموری  افزود: به هر میزانی که مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، افراد و تفکرات بیشتری نسبت به انتخاب فرد نظرشان را مطرح می‌کنند و در تعیین سرنوشت شان مشارکت و از حقوقی که قانونگذار برای آن‌ها در نظر گرفته استفاده می‌کنند.

 او در ادامه عنوان کرد: با توجه به بینش و آگاهی بسیار بالایی که در بین اقوام خراسان شمالی وجود دارد، همواره انتخابات با شور و نشاط و رقابت سالم برگزار و بعد از انتخابات رقابت‌ها تبدیل به رفاقت‌ها می‌شود.

 فرماندار شهرستان مانه و سملقان  افزود:شرکت نکردن در انتخابات مانند این است که ما حقی را که قانون برای ما تعیین کرده را از خودمان بگیریم.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.