سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد از تخلفات ماسه شویی‌ها در هشترود

فرماندار هشترود از برخورد نشدن با تخلفات ماسه شویی‌های این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه کمیته شن و ماسه هشترود گفت: متاسفانه اداره صمت هشترود ۲ سال است که اصلا به ماسه شویی‌های متخلف تذکر هم نداده و در ساماندهی ماسه شویی‌ها و جمع آوری متخلفین  به حریم رودخانه‌ها هم هیچ گونه اقدامی نکرده است.

او از برخورد شدید با هرگونه گرانفروشی و ارائه مصالح غیراستاندارد در شهرستان هشترود خبر داد و گفت: متاسفانه ماسه شویی‌ها اقدام به فروش ماسه نصف آب و نصف ماسه بی کیفیت و فروش فقط با کامیون خود می‌کنند تا بلکه کرایه اضافی دریافت کنند.

امینیان افزود: قانون مکلف کرده که پروانه بهره برداری ماسه شویی ۳ سال باشد اما برخی ماسه شویی شهرستان چندین سال است همچنان فعالیت با پروانه ۶ سال پیش خود می‌کنند.

او گفت: ارائه ماسه بدون فاکتور و نداشتن باسکول دیجیتالی در ماسه شویی‌ها خلاف است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه ماسه شویی‌ها حق برداشت از رودخانه‌ها به جز موارد لایروبی را ندارند افزود: برداشت از رودخانه فقط با مجوز ستاد مدیریت بحران که احتمال اینکه رودخانه طغیان کند و خسارت ببار آورد ممکن است نه برای تامین مصالح از رودخانه ها.

او ماسه شویی‌ها را مکلف به فروش مصالح کوهی کرد و گفت: به جای فروش مصالح رودخانه‌ای بی کیفیت و غیر استاندارد مصالح با کیفیت کوهی بفروشند.

سهیل قشلاقی دادستان هشترود هم با اشاره به برخورد با ارائه بتن‌های آماده بی کیفیت و غیراستاندارد گفت: با برداشت‌های غیر مجاز از رودخانه‌های شهرستان برخورد خواهد شد.

اسدی مسئول استاندارد شهر‌های جنوب استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه هیچ گونه اغماض و گذشتی در ارائه محصول بی کیفیت و غیر استاندارد نخواهیم داشت گفت: متاسفانه تاکنون موفق به نمونه برداری از ماسه شویی‌های شهرستان هشترود نشده ایم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ولا منطقه ماه شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه سنگ شکن بدون مجوز کار می کنه کسی نیست جلشو بگیره مسولان بی خیال هستن هیچ گونه مجوزی نداره کی به کی