سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایانه مسافربری ایرانشهر افتتاح شد

پایانه مسافربری ایرانشهر در زمینی به گستره ١٠ هکتار با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پایانه مسافربری دارای امکاناتی نظیر رستوران، مهمانسرا، ساختمان جایگاه سوخت، انبار، مسجد و رستوران بوده که با هدف کاهش بار ترافیکی داخل شهر، جلوگیری از بحران ترافیک و ساماندهی شرکت‌های مسافربری ساخته شده است.

جلال الدین قادری یکسان سازی، تجمیع شرکت‌های مسافربری، جلوگیری از سردرگمی مسافران، ایجاد نظم ترافیکی و جلوگیری از آلودگی صوتی‌ را از دیگر اهداف ساخت این ترمینال مسافربری ذکر کرد.

او  بیان کرد: وجود هشت شرکت مسافربری و تردد روزانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از داخل شهر ایرانشهر سبب سنگین شدن بار ترافیک در این شهر شده بود که افتتاح این پایانه مسافربری بعد از ۱۵ سال وقفه بسیاری از مشکلات مردم منطقه را مرتفع کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای راه‌اندازی این پایانه مسافربری ۱۲ هزار مربع بتن‌ریزی مسیرها و محوطه سازی، ۲ هزار مترمربع جدول کشی، دیوار کشی و حصاربندی به طول یک کیلومتر، ۷۰۰ متر مربع فضای سبز انجام شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.