سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۱۴ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در استان سمنان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۴ واحد صنفی استان سمنان به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ابراز داشت: واحد‌های صنفی مربوط به گروه‌های یک، ۲، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، در صورت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند و در صورت تکرار بی‌توجهی به مدت سه هفته پلمب می‌شوند.

او ادامه داد: ۹۱۱ فقره بازرسی از اصناف استان سمنان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا طی یک هفته گذشته انجام شد و در هفته پیش‌رو نظارت‌ها نیز افزایش یافته است.

برهانی تصریح کرد: روزانه هفت تا هشت تیم از بازرسان اصناف بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهد تخلفات واحد صنفی در رعایت دستورالعمل‎‌های بهداشتی را با تماس با شماره تلفن ۱۲۴ یا ۳۳۴۳۹۱۹۹ برای بررسی به بازرسان اصناف گزارش کنند.

او تاکید کرد: اصناف باید در زمان فعالیت از ماسک استفاده کنند و از پذیرش مشتریان بدون ماسک خودداری کنند و در صورت نقض این دستورالعمل‌ها واحد صنفی پلمب خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از دیگر نکات مهم در فعالیت اصناف است که در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل مشمول پلمب خواهند شد.

او اضافه کرد: برخی واحد‌های صنفی مانند آرایشگاه‌ها نیز موظف به جمع‌آوری صندلی‌های انتظار هستند و به منظور جلوگیری از شلوغی در آرایشگاه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، آرایشگران تنها با تعیین وقت قبلی مجاز به پذیرش مشتری هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.