سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته انتخابات شوراها؛

آخرین لیست کاندیداهای شورای شهر اصفهان در حال نهایی شدن است

آخرین اخبار درباره انتخابات شورای شهر اصفهان را در بسته اخبار شوراها بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حجت الاسلام علیرضا باطنی دبیر شورای هماهنگی مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه این مجمع وحدت را نه یک تاکتیک بلکه یک راهبرد می‌داند، گفت: اصل وحدت ریشه در اندیشه‌های دینی ما دارد و خواسته امام و رهبری است که متاسفانه شاهدیم هنوز این اصل نادیده گرفته می‌شود.

او افزود: مجمع آنچه را که برای وحدت لازم بوده انجام داده و با همه احزاب و تشکل‌ها گفتگو کرده است، اما متاسفانه عده‌ای قائل به وحدت نیستند.

دبیر شورای هماهنگی مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان با بیان اینکه این مجمع زمینه‌های ویژه بینی و سهم خواهی را حذف کرده است، گفت: مصاحبه با نامزد‌ها کاملا تخصصی و حرفه‌ای بوده و مبنای تصمیم گیری نهایی نیز رای اکثریت خواهد بود.

اعضای لیست شورای شهر جناح های مختلف  ۱۴ خرداد مشخص خواهد شد

 مسئول روابط عمومی مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان گفت: مصاحبه‌های تخصصی با نامزد‌های یکی از جناح های سیاسی شورای شهر اصفهان به پایان رسیده و سوابق اعضای لیست اولیه چهار برابر ظرفیت، برای مطالعه در اختیار اعضای مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان قرار گرفته است.

احسان تیموری ادامه داد: جلسه نهایی مجمع برای انتخاب اعضای لیست شورای شهر اصفهان جمعه ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد.

فهرست قرارگاه انتخاباتی گام دوم برای انتخابات شورای شهر در حال نهایی شدن است

 مهران زینلیان، دبیر قرارگاه گام دوم  گفت: فرآیند رسیدن به فهرست نهایی در قرارگاه انتخاباتی گام دوم کاملا شفاف بوده و به ترتیب بررسی‌های میدانی، بررسی رزومه کاندیداها، مصاحبه با کاندیدا‌ها انجام شده و نهایتا جمع بندی نتیجه بررسی‌ها در شورای مرکزی قرارگاه بر مبنای اجماع و اقناع کامل و قطعی اعضاء، در حال اجرا است و طی چند روز آتی فهرست اعضای منتخب این قرارگاه برای حضور در انتخابات شورای شهر اصفهان اعلام خواهد شد.


«لیست ۴۲ نفره نامزد‌های منتخب شورای اسلامی شهر» منتشر شد

نخستین مرحله‌ی بررسی رزومه‌های ارسالی و انجام مصاحبه‌های تخصصی با نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر در قرارگاه انتخاباتی گام دوم به پایان رسید.با انجام مصاحبه‌های جدید در چند روز گذشته، لیست ۳۱ نفره پیشین، به ۴۲ نامزد منتخب، افزایش یافت.

با آغاز مرحله دوم گزینش‌های تخصصی و بررسی‌های دقیق‌تر و استفاده از نظرات کارشناسی سایر قرارگاه‌ها و مجموعه‌های انتخاباتی، این تعداد به ۱۳ نفر تقلیل یافته و لیست نهایی قرارگاه، جهت اطلاع عموم شهروندان، به زودی منتشر خواهد شد.
«افراد حاضر در لیست نهایی این قرارگاه هیچ منعی برای حضور در سایر لیست‌ها نداشته و از تبلیغ و معرفی ایشان توسط سایر نهاد‌های سیاسی و مردمی دیگر نیز استقبال میگردد.»

رزومه‌های ارسالی و مشروح گفتگو با هریک از نامزد‌ها به زودی در وب سایت قرارگاه انتخاباتی گام دوم بارگذاری شده و امکان ملاحظه و شناخت و بررسی را برای عموم علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در لیست مذکور تعدادی افراد که در مصاحبه‌های تخصصی قرارگاه شرکت ننمودند نیز حضور دارند که این بدلیل شناخت قبلی کارشناسان قرارگاه از ایشان و حسن سابقه و توانمندی‌های آن‌ها بوده و دال بر عدم تعصب این قرارگاه در تهیه لیست میباشد.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.