سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروهای شاسی بلندی که بسیاری از افراد تحمل آن‌ها را ندارند + تصاویر

برخی از افراد خودروهای شاسی بلند را به دلیل کلاس خاصی که دارند انتخاب می کنند اما گاهی این اتومبیل ها ویژگی آزار دهنده‌ای دارند که هر رانند‌ه‌ای تحمل آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین؛ اتومبیل‌های شاسی بلند اغلب به دلیل ظاهر جذابشان کلاس خاصی را برای رانندگان به همراه دارند و افرادی که این اتومبیل‌ها را برای سوار شدن انتخاب می‌کنند همواره این جذابیت برایشان اهمیت داشته است، اما گاهی آن‌ها باید مزاحمتی را که ناشی از صدای موتور‌های این مدل‌ها است، تحمل کنند.

مارک‌های صنعت خودرو در طول تاریخ خود گروه متمایزی از مدل‌های دارای موتور‌های فوق بشری را ارائه داده اند و یک عارضه جانبی آن این بود که موتور‌های آنان صدا‌های بلندی ایجاد می‌کنند که تنها برای برخی لذت بخش است و این باعث ایجاد شرایطی آزار دهنده برای رانندگان آن می‌شود.

در این گزارش وب سایت Car and Driver لیستی از اتومبیل‌های معرفی شده با موتور‌هایی را که به دلیل سر و صدای زیاد هنگام کار، بیشترین آزار دهندگی را در تاریخ صنعت دارند، معرفی کردند. این سایت شدت صدای این موتور‌ها را بر حسب دسی بل اندازه گیری و آنان را بررسی و طبقه بندی کرده است.

در ابتدای این لیست مک لارن ۷۲۰S اسپایدر ۲۰۱۹ قرار دارد که مجهز به موتور ۹۹ dB V۸ است.

این لیست شامل پورشه ۹۱۱ GT۳ RS ۲۰۱۶ است که از یک موتور ۱۰۸dB بهره می‌برد و آزار دهنده‌ترین مدل در بین خودرو‌های کلاس کوپه است.

پس از آن خودروی شرکت جگوار ۲۰۲۱ Mini Cooper JCW GP قرار دارد که یک موتور ۹۳ دسی بل در آن تعبیه شده و آزار دهنده‌ترین مدل در میان هاچ بک‌ها است.

در این لیست فورد F-۱۵۰ Raptor مدل ۲۰۱۹ نیز مشاهده می‌شود که با موتور ۸۸ دسی بل کار می‌کند و آزار دهنده‌ترین مدل در صدای موتور آن در بین اتومبیل‌های کامیونی کلاس پیکاپ است.

رتبه‌های بعدی این لیست متعلق به مرسدس CLA۴۵ ۴Matic و CLA۳۵، ۲۰۱۷ است که مجهز به یک موتور ۸۸ دسی بل هستند و دو مدل آزار دهنده در بین سدان‌ها هستند.

در پایان این لیست خودروی لندروور Land Rover Range Rover Velar SV Autobiography Dynamic Edition مدل ۲۰۲۰ است که مجهز به موتور با موتور ۸۹ دسی بل است که آزار دهنده‌ترین مدل در صدای موتور آن در میان خودرو‌های استیشن واگن است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
عالی
پیرمرد
۰۰:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
حجم موتور با واحد دسی بل؟
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
هیچی پراید نمیشه،بقیه همه توهمی بیش نیست
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
اینایی که گفتی حتما با خودروهای داخلی مقایسه کردی دیگه‌؟
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
نه تحمل شو داریم نه پول شو
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
این خبر یعنی چی؟! به بهترین خودروهای جهان میگید آزار دهنده؟!
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
باشه به من بدن میخوام با هر صدای بلندی
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
نعره پراید آدمو کر میکنه
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
نه تحمل نه پول شو داریم
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
لابد فقط ایران‌خودرو و سایپا!!!!
وحید
۱۸:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
صدای پراید واقعا آرامش بخش دهنده است
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
هرکسی نخواست بده به من من آزار دهنده میخوام