سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چابهار؛

۱۰۳ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی چابهار اختصاص یافت

بامری گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها برای عمران و آبادانی چابهار و تکمیل طرح‌های مختلف اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری فرماندارچابهار گفت: این اعتبارات برای ۱۵۰ پروژه و در ۲۵ فصل و ۵۰ برنامه تخصیص پیدا کرده تا بتوان روند توسعه شهرستان راهبردی چابهار را هموارتر کرد.

وی با بیان اینکه چابهار از نظر موقعیت جغرافیایی و راهبردی نقش مهمی در توسعه محور شرق دارد و در آینده با همت دولت و تخصیص اعتبارات تجارت و ترانزیت را متحول می‌کند، خاطرنشان کرد: در تخصیص اعتبارات نیز این منطقه ویژه دیده می‌شود تا محرومیت‌های به‌جا مانده کاهش پیدا کند.

فرماندار چابهار تخصیص بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش بویژه سالن ورزشی و مجموعه ورزشی «شهید ریگی» را نمونه بارز تخصیص اعتبارات امسال در کمیته برنامه‌ریزی چابهار عنوان کرد و افزود: این طرح بیش از ۱۳ سال نیمه‌تمام بوده که امیدواریم بزودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: شاخص‌های بهره‌مندی از آب، راه، طرح هادی و بهداشت در این شهرستان در حد پایینی است که امیدواریم با اولویت‌بندی مشکلات مرتفع و شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کند.

بامری با قدردانی از تلاش‌ها و تخصیص اعتبارات برای عمران و آبادانی چابهار، خاطرنشان کرد: توجه ویژه دولت سبب شده تا طرح‌های مهم توسعه نظیر بندرشهیدبهشتی، راه آهن چابهار- زاهدان و گازرسانی تسریع شود.

وی گفت: اعتبارات یاد شده در اول سال قطعا تا پایان سال مالی جهش قابل توجهی خواهد داشت لذا نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش لازم برای جذب اعتبارات ملی را داشته باشند.

چابهار یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان با جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در ۷۵۰ کیلومتری زاهدان واقع شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.