سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ برابر شدن فوتی‌های کرونایی در مازندران

شمار فوتی‌های کرونایی امروز مازندران در مقایسه با دیروز ۶ برابر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شمار فوتی‌های کرونایی دیروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل یک نفر گزارش شده بود، اما امروز این رقم به ۶ بیمار کرونایی رسید.

جان باختن ۴ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری ۵۵ بیمار مشکوک مبتلا به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت:۲۷۹ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری بوده و از این تعداد ۵۵ بیمار با وضعیت وخیم کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

او از ترخیص ۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در همین مدت با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: ۴ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته جان باختند.

فوت ۲ بیمار کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از بستری ۱۸ بیمار مبتلا به کروناویروس و مرخص شدن ۱۲ بیمار با بهبودی نسبی، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری در این مراکز درمانی ۹۹ نفر بوده و از این تعداد ۳۰ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم تنفسی تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

او افزود: ۲ همشهری بابلی هم در این مدت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.