سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول خبر داد:

واکسیناسیون ۶۵ درصد افراد بالای ۷۰ سال در دزفول

پور آیین گفت: میزان واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال به ۶۵ درصد رسیده و در صورت تامین واکسن، گروه سنی بالای ۶۵ سال نیز واکسینه می‌شوند.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول روز سه شنبه در حاشیه افتتاحیه سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در مصلای امام علی (ع) دزفول گفت: درحال حاضر واکسیناسیون کرونای افراد بالای ۷۰ سال در دزفول در حال انجام است و بالای ۶۵ درصد از این جمعیت واکسینه شدند همچنین به محض اینکه واکسن دریافت شود گروه سنی ۶۵ سال به بالا نیز واکسینه خواهند شد.

او با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی طبق سند ملی واکسیناسیون در دزفول انجام می‌شود، گفت: پیش از این یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سالن ورزشی درویش زاده و یک مرکز واکسیناسیون خودرویی در مجتمع فرهنگی آموزشی سوداگر دانشگاه آزاد دزفول افتتاح شده است.

پور آیین در خصوص وضعیت کرونا اظهارداشت: همچنان وضعیت شهرستان دزفول نارنجی است و هنوز از پیک سوم خارج نشده‌ایم، میزان بیماری‌ها کمتر شده، ولی همچنان بیمار بستری و فوتی ناشی از کرونا داریم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول بیان کرد: در حال حاضر بالای ۴۰ درصد از تست‌های کرونا در دزفول مثبت می‌شوند که نشان می‌دهد هنوز ویروس در حال چرخش است و باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

این مقام مسئول به افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند نیز توصیه کرد: تا زمانی که ایمنی جمعی حاصل نشود و ۷۵ درصد افراد جامعه واکسن دریافت نکنند باید پروتکل‌های بهداشتی را به عنوان بهترین و کم هزینه‌ترین راه پیشگیری از کرونا رعایت کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
چند نفر تو اهواز واکسینه شدن؟؟؟