سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

اقلام اساسی به وفور در بازار زنجان یافت می شود

فغفوری گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در خصوص تأمین و عرضه اقلام اساسی در استان زنجان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: هم اکنون شاهد ثبات وضعیت اقلام اساسی در بازار هستیم و هیچ گونه کمبودی در زمینه تأمین قند، شکر، روغن و برنج وجود ندارد.

او با اشاره به تأمین و توزیع برنج در استان زنجان  افزود: برنج هندی به میزان هزار تن تأمین و در حال توزیع است به طوری که هم اکنون برنج به میزان مورد نیاز هر خانوار در فروشگاه‌های بزرگ موجود است.

فغفوری ادامه داد: برنج تایلندی نیز به میزان ۶ تن به قیمت هرکیلوگرم ۱۱ هزار تومان تامین و در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف توزیع شد.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۴۰ تن شکر نیز تاکنون در استان زنجان توزیع شده است، گفت: ۴۰ تن گوشت منجمد تأمین و توزیع شده است که درخواست شده حداقل ۲۰۰ تن دیگر نیز به استان زنجان اختصاص یابد.

فغفوری در ادامه از تولید قند بیش از ۳ برابر نیاز استان زنجان خبر داد و افزود: تاکنون ۳ هزار تن قند از طریق اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ عرضه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص وضعیت روغن در بازار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و  ۴۰۰ تن روغن از طریق شرکت‌های پخش، اتحادیه خوار و بارفروشان و فروشگاه‌های بزرگ به بازار تزریق شده است که ۲۸۸ تن از این میزان از شرکت روغن نباتی جهان تأمین شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.