سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست

نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست، نمایش مستند از زندگی شهید سردار سلیمانی به نویسندگی و کارگردانی کاوه از آبادان است.

بهنام کاوه نویسنده و کارگردان تئاتر خیابانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست، نمایش مستند از زندگی شهید سردار سلیمانی می باشد که منتخب در طرح سراسری اجرای همزمان با حماسه فتح خرمشهر است.

او افزود:اجرای عموم این نمایش در سرتاسر کشور از طریق کانون تئاتر خیابانی برگزار شده است و ۷۸ نمایش‌هایی که مورد تایید قرار گرفته اند نمایش‌هایی هستند که در سال ۱۳۹۹ در جشنواره‌های مقاومت و فجر منتخب بوده اند و در این جشنواره‌ها اجرای داوری و عموم داشتند را به مناسبت حماسه فتح خرمشهر به اجرای عموم گذاشته اند.

نویسنده و کارگردان تئاتر خیابانی تصریح کرد:این نمایش‌ها در سرتاسر کشور به صورت زنده اجرا خواهند شد.

کاوه اضافه کرد:نمایش‌های خیابانی از طریق دبیرخانه‌ها مورد تایید قرار گرفته اند و با کارگردان‌های هر شهری تماس گرفته شده و آن‌ها را برای اجرا آماده کرده اند، اجرای نمایش‌ها از تهران آغاز خواهد شد.

او گفت: نمایش هیچکس همچون تو مرد میدان نیست برگرفته از خاطرات واقعه‌ای من و مادرم است که در تیرماه ۱۳۹۸ در همان سالی که سردار سلیمانی شهید شدند برای او نمایش اجرا کردیم و پس از اجرای همان نمایش پرچم حضرت امام رضا (ع) و خدام وی به همراه عکس خود سردار میهمان خانه ما بوده اند.

او افزود: بنده این دیدار را به صورت نمایش خیابانی به اجرا در آورده و اجرا کرده ام.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.