سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

زیرساخت‌های گردشگری قوچان باید تقویت شود

استاندار خراسان رضوی گفت: قوچان به لحاظ منابع طبیعی از ظرفیت چشمگیری برخوردار است و باید زیرساخت‌های گردشگری آن تامین و تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت:  قوچان از قدمتی تاریخی و مردمی متدین و با فرهنگ برخوردار است که برای توسعه و پیشرفت نیاز به توجهات استانی و ملی دارد به همین منظور یک تونل ضدعفونی در مرز باجگیران راه‌اندازی خواهد شد و در صورت رسیدن به توافق در کمیسیون مشترک ایران و ترکمنستان و در مرحله اول شاهد بازگشایی مرز باجگیران خواهیم بود که در توسعه قوچان اثرگذار است.

او یکی از اهداف سفر‌های شهرستانی را هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برشمرد و  افزود: یکی از اولویت‌های اصلی سفر‌های شهرستانی رسیدگی به مطالبات مردمی است که بعد از مصوب شدن به عنوان یک تکلیف قانونی در اولویت دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: چندین بخش به ساختار تشکیلات استان اضافه شده که بیشترین سهم را قوچان داشته است؛ یکی از اقدامات بسیار خوب سال‌های اخیر بیمه روستائیان و عشایر است که در قوچان باید تقویت شود.


بیشتر بخوانید


معتمدی کشاورزی را یکی از پیشران‌های اصلی قوچان دانست و بیان کرد: باید از این ظرفیت در جهت توسعه استان استفاده شود همچنین قوچان از حیث خدمات رسانی به عشایر باید به میانگین استان برسد.

او تصریح کرد: قوچان از نظر منابع طبیعی سرآمد همه شهرستان‌ های خراسان رضوی است لذا باید از این زمینه توسعه پیدا کرده و زیر ساخت‌ های گردشگری آن تامین و تقویت شود که به خاطر تنوع صنایع دستی از جمله چادر دوزی و نمدمالی در روستا‌های قوچان غرفه‌های فروش این محصولات در جهت تقویت صنایع دستی در خراسان رضوی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

در جلسه جمع بندی سفر استاندار به قوچان  ۷۰ مصوبه در جهت پیشرفت و آبادانی قوچان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و کشاورزی به تصویب رسید.

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.