سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به توسعه ورزش محلات از سوی شهرداری اهواز

قائم مقام شهردار اهواز گفت: افتخار داریم خلاء‌هایی که در زمینه ورزش محلات و بر عهده متولیان امر از جمله اداره ورزش و جوانان است را پوشش می‌دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز گفت: ما در شهرداری اهواز این افتخار را داریم که خلاء‌هایی که در زمینه ورزش محلات و بر عهده متولیان امر از جمله اداره ورزش و جوانان است را تا حدودی و در حد توان شهرداری پوشش دهیم.

او بیان داشت: در میان برخی جوانان این تصور به وجود آمده است که متولی اصلی خدمات دهی و برنامه ریزی برای ورزش جوانان در محلات شهرداری‌ها بوده و این امر باعث مباهات و افتخار است.

سعیدی نیا افزود: این امر با حمایت‌های شورای شهر اهواز که سالیانه بودجه و اعتبارات قابل توجهی را در زمینه موضوعات فرهنگی و ورزشی در نظر می‌گیرد میسر شده و جای تقدیر و تشکر دارد.

قائم مقام شهردار اهواز تصریح کرد: انتظاری که در مقابل حمایت‌های مجموعه شهرداری در بحث ورزشی در سطح محلات وجود دارد؛ ترغیب جوانان به حضور حداکثری و در زمین‌های بازی خاکی و یا چمن محلات است چرا که این مهم ارتباط مستقیم و مثبتی در سلامت اجتماعی و روحیه خانواده‌ها دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.