سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان در حال آماده سازی برای انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان سمنان گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه ریاست جمهوری و تمام مکانیزه شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اینکه دو انتخابات ملی و محلی در شهرستان سمنان در حال برنامه ریزی است گفت: شورا‌های اسلامی شهر سمنان تمام مکانیزه و انتخابات ریاست جمهوری و سواری اسلامی روستاها نیمه مکانیزه در سمنان برگزار می شود.

وی افزود: ۳۵۰ صندوق تمام الکترونیکی برای شورای شهر و ۱۳۸ صندوق نیمه مکانیزه برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی روستایی در نظر گرفته شده است که به طور میانگین در هر شعبه ۳ الی ۴ صندوق وجود دارد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه ۱۵۲ شعبه در شهرستان سمنان به عنوان مکان‌های رای گیری در نظر گرفته شده است گفت: ازا ین تعداد ۱۴۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه روستایی است.

فخری با بیان اینکه پس از اعلام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات به طور رسمی در سمنان آغاز شده است گفت: بر اساس شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت کشور، تبلیغات در فضا‌های باز در شهر و به صورت مجازی اجرا شده است.

فخری گفت: تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها نیز به مدت ۷ روز است و تا ۲۴ ساعت ثبل از رای گیری ادامه دارد و نامزد‌ها میتوانند از طریق بستر فضای مجازی و تبلیغات شهری، برنامه‌های خود را تبلیغ کنند.

وی هم چنین گفت: در حال رایزنی هستیم تا کاندید‌ها و عوامل ستاد اجرایی به منظور آسودگی خاطر هنگام تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود، واکسینه شوند.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.