سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد بانی حمایت از خانوار های سرپرست زندانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از سرفصل‌ های مهم کاری کمیته امداد حمایت از خانوار‌هایی است که سرپرست آن‌ ها به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند.
 
مبشری افزود: خانوار‌هایی که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان هستند، از حمایت  کمیته امداد برخوردارند.
 
او با بیان اینکه امسال ۳۲۴ خانوار سرپرست زندانی با ۸۰۰ تن جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌ های کمیته امداد بهره‌ مند هستند اضافه کرد: با توجه به اینکه زندانی شدن سرپرست خانواده زمینه‌ ساز بروز آسیب‌ های اجتماعی فراوان برای اعضای خانواده زندانیان است به همین منظور از این خانوار‌ها  حمایت می‌شود.

مبشری اجرای طرح حمایت از خانوار‌های سرپرست زندانی را یکی از طرح‌ های موفق برای جلوگیری از هم‌ پاشیدگی کانون گرم خانواده های افراد زندانی و کاهش بروز آسیب‌ های اجتماعی دانست و ادامه داد: کمیته امداد از سال ۱۳۷۵ رسالت حمایت از خانواده‌ های افراد زندانی و تحت پوشش قرار دادن آنان را عهده دار شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به خدمات این نهاد حمایتی به خانوار‌های سرپرست زندانی اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک‌ معیشت، یاری‌ رساندن به تشکیل خانواده و ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه، کمک‌ های هزینه‌ های تحصیلی، درمانی از جمله این خدمات است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.