سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبانه روز گذشته؛

مراجعه ۴۸۳ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران مشکوک به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان به ۴۸۳ مورد رسید.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: طی شبانه روز گذشته ۴۸۳ نفر با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که تست کرونای ۱۴۰ نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۳۲۹ نفر در استان بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها بستری شده اند افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۷۸۱ نفر بیمار مبتلا شده به این ویروس در استان در بخش سرپایی داشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۵ بیمار دیگر هم بر اثر ویروس کرونا در استان جان باختند تا شمار فوت شدگان از این ویروس به ۲ هزار و ۱۷۴ نفر در استان برسد.

طاهری از وخیم بودن حال ۳۲ بمار کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان هم خبر داد و گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا  ۴۰۱ نفر غیر هم استانی در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او اظهار داشت: از ابتدا شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۹۸ نفر در شهرستان‌های اسدآباد، ۹۴۵ نفر در  بهار، ۹۸۷ نفر در تویسرکان، ۷۴۲ نفر در رزن، ۲۷۹ نفر در درگزین، ۳۱۰ نفر در فامنین، ۹۹۹ نفر در کبودراهنگ، ۳ هزار و ۱۱۹ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۳۴  نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۵۴۵ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.