سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط پل لرداسرای املش به دلیل رعایت نکردن موارد ایمنی

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش علت سقوط عرشه پل لرداسرای رانکوه املش که روز گذشته منجر به مرگ یک کارگر شد، را سهل انگاری و بی توجهی پیمانکار به رعایت موارد ایمنی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یوسفی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش گفت: پل روستای لرداسرای رانکوه املش براثر سیلاب سال ۹۷ تخریب شده بود که رایزنی ها برای مرمت این پل ادامه داشت و بعد از تصویب و ابلاغ و تأمین اعتبار۳۰۰ میلیون تومانی کار مرمت از ۲ هفته پیش توسط پیمانکار آغاز شد.

وی افزود: عصر روز گذشته پس از جک زدن زیر پل و در حین همسان سازی با سینه دیگرپل جک از زیر کار در رفته و عرشه روی جک نشست کرده که در این بین یک کارگر کوچصفهانی دچار حادثه شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش گفت: در این حادثه دو پای کارگر زیر عرشه پل قرار گرفته اما نیروهای امدادی در اولین ساعات در محل حادثه حضورپیدا کرده و بایک سری کارهای اولیه پیشنهاد قطع ۲ پای فرد حادثه دیده را می دهند که وی نمی پذیرد و پس از تحمل حدود ۳ ساعت درد فوت می کند.

یوسفی گفت: امروز صبح ۲ دستگاه جرثقیل از رشت در محل حادثه حضوریافته و مشغول بلندکردن عرشه ۳۰۰ یا ۴۰۰ تنی پل از روی پای جسد هستند تا جسد این کارگر را از زیر عرشه نشست کرده خارج کنند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیت ۴۴ هزارنفری در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.