سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۶۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صدقه در چهارمحال و بختیاری

مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری طی دو ماه ابتدای امسال ۶۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا کارت‌های بانکی صدقه خود را الکترونیکی پرداخت کنند.

او افزود: در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش‌های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی بابیان اینکه ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ از جمله این روش‌ها است، اضافه کرد: دارندگان تلفن همراه می‌توانند با ارسال عدد یک به این شماره سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ مورد نظر، به صورت خودکار تا زمان دلخواه به صورت روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

او مراجعه به سایت www.emdad.ir را از دیگر روش‌ها عنوان و مطرح کرد: این روش با استفاده از کارت بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می‌شود.

محمدی گفت: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوی #۸۸۷۷* و تعیین مبلغ مورد نظر صدقه خود را پرداخت کنند.

او اضافه کرد: دانلود و نصب آپ سنا از سایت کمیته امداد www.emdda.ir و یا فروشگاه phay (از طریق تلفن همراه) از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی صدقه است.

محمدی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان طی دو ماه ابتدای سال ۶۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صدقه پرداخت کرده‌اند گفت: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان براساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

او بابیان اینکه محل هزینه‌کرد صدقات از پیش و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعیین می‌شود ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.