سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک هفته

با تلاش مأموران پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ تریلی حامل مواد مخدر را که در حال تردد به سمت شهر‌های مرکزی کشور بودند را شناسایی کردند که در عملیاتی پلیسی هر ۲ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۳۰۸ کیلوگرم مرفین کشف کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار فرشید عنوان کرد: طی یک هفته گذشته با تلاش مأموران پلیس در خراسان جنوبی بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که عمده مواد مخدر کشف شده مرفین بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پلیس از ابتدای سال بالغ بر ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف کردند که رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته و طی همین مدت ۲۵ باند حمل و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

او به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می‌کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت عمومی نخواهد داد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.