سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای رفع مشکل شکستگی های لوله های آب و فاضلاب در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اداره آبفا برای حل مشکل شکستگی های لوله های آب و فاضلاب باید برنامه داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر دیروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: اداره آبفا برای حل مشکل شکستگی های لوله های آب و فاضلاب باید برنامه داشته باشد.

او افزود: سلامتی مردم چیزی نیست که به این سادگی از کنار آن گذشت درست است دچار قطعی آب طولانی مدت نیستیم اما بایستی آب سالم و مطلوب به دست مردم برسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: سلامت آب به طور مستقیم و غیر مستقیم با بیماریهایی مختلفی  در ارتباط است ، بنابراین در دسترس بودن آب سالم برای شهروندان امری ضروری و بدیهی است .

حیدری برانجام آزمایشات میکروبی و بررسی املاح موجود در آب شرب در سطح شهرستان بویژه در روستاها توسط مرکز بهداشت تاکید کرد و گفت: اداره آبفا  با هماهنگی بخشداران در اسرع وقت نسبت به ترمیم و رفع شکستگی شبکه آب شرب اقدام نمایند.

او افزود: به استناد مصوبات شورای سلامت در صورت عدم رفع مشکل، مرکز بهداشت آن را تهدید علیه سلامت عمومی دانسته و از طریق مراجع حقوقی و قضایی پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مسئولان آبفا گفت: احساس مسئولیت خیلی مهم است هم در مقابل مردم و خداوند و هم وظیفه سازمانی ، مردم بر گردن ما حق دارند سزاوار نیست آب آلوده مصرف کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.