سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلم البرزی برگزیده جشنواره کشوری شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: علی صدیقی راد از فرهنگیان هنرمند و توانمند البرز موفق به کسب مقام نخست جشنواره معلمان هنرمند کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: با اعلام نتایج اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند که به همت معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد، «علی صدیقی راد» از فرهنگیان هنرمند و توانمند استان البرز در شاخه هنرهای آوایی موفق به کسب رتبه نخست رشته تک‌خوانی سنتی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود:هنرمندان برجسته ای چون منصور اعظمی کیا، جمال الدین منبری، فاضل جمشیدی داوری شاخه هنرهای آوایی را در جشنواره معلمان هنرمند به عهده داشتند.

فهمیده گفت: در اختتامیه این جشنواره که روز دوشنبه دهم خرداد ماه در آرامگاه سعدیه شیراز برگزار می شود از این معلم البرزی با حضور مسئولان و داوران تجلیل به عمل می آید.

او افزود: رشته‌های جشنواره، رشته های آفرینش‌های ادبی، رشته‌های نقد ادبی و هنری، رشته‌های رسانه و فضای مجازی، رشته‌های هنرهای آوایی، رشته‌های هنرهای نمایشی و رشته‌های هنرهای تجسمی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: جریان سازی و بستر سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی و نشاط بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی بخش و شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های آنان بخشی از اهداف برگزاری نخستین دوره جشنواره معلمان هنرمند بود.

انتهای پیام/ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.