سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ احسان‌پور خبر داد؛

واژگونی پراید در بزرگراه بابایی

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید به علت سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: در ساعت ۰۴:۵۵ بامداد امروز در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با جداول بزرگراه بابایی و واژگون شدن آن در فضای سبز، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

احسان پور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد و انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه، به داخل فضای سبز واژگون شده و سپس بروی سقف متوقف می‌گردد که به همین واسطه بار ترافیکی مقطعی سنگینی در محل ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این جداول در این قسمت از بزرگراه وجود نداشت سواری پراید از این لاین به داخل لاین کندرو رفته بود و منحرف می‌شد و اگر خودوریی در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی‌شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه جداول و جوی آب مانع از ورود این سواری به لاین کناری شدند.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید و از انجام هرگونه حرکاتی مخاطره آمیز و لایی کشی اجتناب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.