سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی کرونای جهش‌ یافته هندی و آفریقایی در پاکستان

وزارت بهداشت پاکستان نخستین مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونای هندی در این کشور را تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس نیوز، وزارت بهداشت پاکستان با بیان اینکه نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای هندی در این کشور ثبت شده اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای یک تبعه پاکستانی که اخیرا از کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به پاکستان آمده حاکی از ابتلای وی به ویروس جهش یافته کرونای هندی است.

به گفته منابع خبری از شخص مورد نظر ابتدا در فرودگاه آزمایش کرونا گرفته شد، که پس از مثبت شدن نتیجه به مراکز قرنطینه دولتی انتقال و پس از تست‌های بیشتر از سوی متخصصین ابتلای وی به کرونای هندی تایید شد.

رسانه‌های پاکستانی افزودند: دولت پاکستان در حال رهگیری تمامی افرادی است که همراه با این شخص وارد پاکستان شده اند، با این حال از اعضای خانواده بیمار مذکور نیز تست کرونا گرفته شد که نتایج آن منفی اعلام گردیده است.

گفتنی است موسسه ملی بهداشت پاکستان در گزارشی اعلام کرد: در میان آزمایشات کرونای گرفته شده از سوی این موسسه در بیست روز گذشته، ابتلای ۷ شهروند پاکستانی به ویروس کرونای جهش یافته آفریقای جنوبی نیز تایید شده است.

گفتنی است موج سوم کرونا به رغم اعمال قرنطینه سراسری در پاکستان همچنان پابرجاست و بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته ۲۱۱۷ مبتلا جدید شناسایی و ۴۳ بیمار نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.