سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

همه ایتام دره شهر دارای حامی اند/ خدمات مددکاری کمیته امداد برون سپاری می‌شود

موسی نژاد گفت: همه ایتام دره شهر دارای حامی بوده و در سال‌های اخیر همه این خانواده‌ها صاحب مسکن شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع امدادگران شهرستان دره شهر، گفت: همه ایتام دره شهر دارای حامی بوده و در سال‌های اخیر همه این خانواده‌ها صاحب مسکن شده اند.

موسی نژاد اظهار کرد: خدمات ارائه شده کمیته امداد به نیازمندان، باعث ارتقای منزلت و جایگاه اجتماعی آنان شده است.

او مطرح کرد: ۲۶ نوع خدمت کمیته امداد به نیازمندان به صورت غیرحضوری و الکترونیک ارائه می‌شود.

موسی نژاد بیان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی در سال گذشته در استان ایلام بیش از میزان هدف گذاری شده بوده است و امسال این کمک‌ها بیشتر خواهند شد.

او افزود: دره شهر در زمینه‌هایی همچون تامین مسکن نیازمندان، جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت مردم نوع دوست در کمک به نیازمندان، ایجاد اشتغال، حامی یابی برای ایتام و طرح ایران مهربان، طرح ایران همدل و برنامه‌های ماه مبارک رمضان از شهرستان‌های موفق در استان ایلام است.

موسی نژاد ادامه داد: هر نوع خدمتی که توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می‌شود باید همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد به این دلیل باید تعامل خوبی بین حوزه‌های حمایتی، مددکاری و فرهنگی وجود داشته باشد.

او ادامه داد: برون سپاری خدمات مددکاری کمیته امداد که از سال گذشته آغاز شده است امسال به صورت جدی‌تر به عنوان یک راهبرد و سیاست مهم کمیته امداد پیگیری خواهد شد.

او بیان کرد: جلب اعتماد خیرین و افزایش مشارکت آنان در دستگیری از نیازمندان همواره به عنوان یک سیاست اصولی مورد توجه کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.