سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی در ایلام

سردار القاصی مهر از رفع تصرف ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر از اراضی ملی به ارزش ۲۲۲ میلیارد ریال خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری بصورت ویژه شناسایی افراد سودجو و متصرفان اراضی ملی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین، مسکن و راه و شهرسازی استان و با هماهنگی مراجع قضائی با اشرافیت اطلاعاتی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی و با اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر لزوم حفظ اراضی و منابع ملی و برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی خصوصا "زمین خواری" عنوان داشت: دراین رابطه تعداد ۲۲ فقره پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده که ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

او با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی است، اعلام کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا سودجویان و زمین خواران برای رسیدن به اهداف و مطامع خود، امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.

سردار القاصی مهر با تشکر از همکاری و تعامل خوب مراجع قضایی استان و سایر متولیان مقابله با زمین خواری از مردم خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی متصرفان موضوع را در اسرع وقت با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۱۶۵۶ تلفن گویا دریافت اخبار زمین خواری، در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.