سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد ۷۰ سال و بالاتر برای دریافت واکسن مرحله دوم منتظر فراخوان باشند

افراد ۷۰ سال و بالاتر که واکسن مرحله نخست را دریافت کرده اند برای دریافت مرحله دوم فعلا منتظر فراخوان دانشگاه علوم پزشکی باشند.

منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: خوشبختانه تعداد کل واکسیناسیون انجام شده نوبت‌های اول و دوم در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان تا روز گذشته به بیش از ۸۳ هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است.

او افزود: در ارتباط با واکسیناسیون گروه‌های هدف یعنی ۷۰ سال و بالاتر بر اساس ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir منوط به دریافت پیامک نوبت دهی و مراجعه در زمان تعیین شده هیچگونه مشکلی وجود ندارد و واکسیناسیون در اختیار هست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: با توجه به اینکه نوبت دهی انجام شده برخی از مراجعان برای نوبت دوم همان واکسن مراجعه دارند که ما توصیه داریم این افراد اجازه دهند در مدت چند روز آینده طی فراخوان و تماس تلفنی برای نوبت دوم خود مراجعه کنند.

کرمی یادآور شد: خوشبختانه به هیچ عنوان برای افرادی که در سامانه نوبت دهی واکسن مراجعه و واکسن دریافت می‌کنند مشکلی برای تزریق واکسیناسیون در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: واکسیناسیون ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.