سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف داروی قاچاق در آمـل

۴ هزار نوع داروی قاچاق پس از توقیف یک خودروی نیسان در آمل کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ذات الله رضوانـی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: مامورین انتظامی درپی دریافت خبری مبنی بر قاچاق دارو، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران انتظامی شهرستان آمل با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان واداره دامپزشکی وعلوم پزشکی شهرستان، با هماهنگی قضائی و اجرای ایست وبازرسی در محور هراز، یک خودروی نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به کشف ۴ هزار نوع داروی خارجی فاقد مجوز‌های گمرکی در بازرسی از خودروی نیسان توقیف شده، گفت: ماموران انتظامی ضمن تشکیل پرونده و تحویل دارو‌های کشف شده به اداره علوم پزشکی در این اقدام یک قاچاقچی دارو را دستگیر و به دستور مرجع قضائی به زندان معرفی کردند.

سرهنگ رضوانی در پایان با اشاره به ارزش حدود ۲ میلیارد ریالی دارو‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، افزود: ورود هرگونه دارو به کشور باید با انجام تشریفات اداری و گمرکی خاص، بویژه دریافت مجوز از وزارت بهداشت باشد، بدون هماهنگی‌های لازم قاچاق محسوب می‌شود، بنابراین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سوداگری در این زمینه موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.