سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادکست ورزشی؛

از ممانعت طارمی برای رکوردشکنی چلسی تا کسر از مبلغ قرارداد فولادمردان به دلیل کسب نتایج ضعیف

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

سیامک نعمتی، یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مهدی طارمی، مهاجم پورتو در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین لژیونر هفته قاره کهن انتخاب شد. سوپر گل طارمی مانعی برای رکوردشکنی چلسی در لیگ قهرمانان بود.

گل سعید عزت اللهی، بازیکن وایله مقابل ساندرجیسک به عنوان بهترین گل این ماه لیگ دانمارک انتخاب شد.

هیئت مدیره پیکان با استعفای مهدی تارتار، سرمربی این تیم مخالفت کرد.

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای این تیم به دلیل نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کرده اند، کسر شده است.

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی قاره آمریکا یا پان امریکن که در کشور گواتمالا برگزار شد، تیم آمریکا با ۵ مدال طلا، ۴ نقره و کسب ۲۰۵ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان موفق شد در رقابت‌های تنیس بلگراد برای بار سوم در زادگاهش جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

لئون، ستاره تیم ملی والیبال لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در دیدار با صربستان موفق شد ۱۳ امتیاز مستقیم را تنها از زدن سرویس به دست بیاورد و رکورد جدیدی را در دنیای والیبال به نام خودش ثبت کند.

ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان که به دلیل قوانین ویژه فدراسیون جهانی علی رغم امتیاز بالا در رنکینگ از حضور در توکیو منع شد، مورد تقدیر جامعه کاراته قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.