سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه آموزش های فنی و حرفه‌ای در خوزستان

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان گفت: مهارت آموزی و توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای بهترین راهکار توسعه استان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان گفت: مهارت آموزی و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهترین راهکار توسعه استان است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی کمک کند.

او افزود: مهارت آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای بهترین اقدامات است که می‌تواند به توسعه استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی کمک کند.

نیکو بیان داشت: توسعه مناطق کم برخوردار و در معرض آسیب شهر اهواز و دیگر شهر‌های بزرگ استان را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و توسعه منابع انسانی و اجرای طرح‌های مهارت آموزی و اشتغال در مناطق هدف از اولویت‌های زیادی برخوردار است.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: طرح جامع کارآفرینی و اشتغال پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، طرح مهارت آموزی تعاملی مبتنی بر محتوا‌ها با متدولوژی جدید؛ طرح مهارت آموزی محصول محور برای معرفی ساختار نوین در عرصه مهارت آموزی و اشتغال و تولید  در دستور کار است.

او بیان داشت: معرفی طرح توانمندسازی ساکنین مناطق کم برخوردار و در معرض آسیب‌های اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی در دسترس عموم به خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای که نمونه آن در مناطق کم برخوردار شهر اهواز اجرا شد از برنامه اولویت دار و رویکرد توسعه مهارت آموزی است.

سواعدی افزود: سند مهارتی متناسب با شغل و بر اساس نیاز بازار کار و اجرای آن برای گروه‌های کارآموزان از جمله نقاط قوت و اثربخش طرح می‌باشد که منجر به اشتغال درصد بسیار بالایی از آموختگان شده است.

انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.