سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش زنوزی به احتمال واگذاری باشگاه تراکتور

باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای خبر انتقال امتیاز مالکیت این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار مطالبی در خصوص شائبه تغییر مالکیت باشگاه تراکتور و احتمال واگذاری آن از سوی محمدرضا زنوزی، باشگاه تراکتور بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.  

بیانیه باشگاه تراکتور: "در روز‌های اخیر جریاناتی مشاهده شده که سعی در بی میل نشان دادن محمدرضا زنوزی مطلق برای ادامه تیم داری در تبریز دارد. هدف این شایعات، خدشه‌دار کردن اتحاد و همدلی پرشور‌ها و  غبارآلود کردن فضا است تا دوست و دشمن از هم تشخیص داده نشود.

این شایعات هواداران عزیز را نگران ساخته؛ اما با قاطعیت تمام موارد را تکذیب می کنیم. بدیهی است شایعات همواره برای خروج از فضای شفاف ایجاد می‌شود تا هواداران نسبت به همه‌ موارد مظنون و بی‌اعتماد شوند.

طبیعی است هواداران، انتقاداتی به برخی از مسائل مرتبط با مدیریت و تیم داشته باشند؛ اما این اختلاف‌ نظرها، مسائل درون خانوادگی است و درون خانواده نیز حل خواهد شد و اجازه ورود و سوء استفاده افراد دیگر را نخواهیم داد.

محمدرضا زنوزی طی سالیان متمادی، عشق و علاقه خالصانه خود را به فوتبال آذربایجان ثابت کرده و نیازی به اثبات مجدد آن ندارد.

هزینه‌های این باشگاه نه از جیب هشتاد میلیون انجام می‌شود و نه کسی کاسه گدایی در فضای مجازی به دست گرفته است. در این شرایط نامطلوب و بد اقتصادی که متأثر از کرونا و تحریم‌های ظالمانه است و همچنین برخی خود تحریمی‌ها نیز بر آن اضافه شده، محمدرضا زنوزی  بدون منت برای تراکتور و به خاطر شادی میلیون‌ها هموطن از جیب خود هزینه می‌کند.

به هواداران اطمینان می‌دهیم باشگاه تراکتور هیچ مشکل مالی نداشته و ما به عهدی که از همان روز اول با هواداران دلسوز تراکتور بسته بودیم، پایبندیم.

امید به آن داریم که ریاست جدید فدراسیون فوتبال با اصلاح رویه قبلی، زمینه را برای توسعه فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم سازد.

باشگاه تراکتور کماکان با اصل صداقت با هواداران برخورد می‌کند و مطلبی برای پنهان‌کاری میان باشگاه و هواداران وجود ندارد و اگر موضوعی در میان باشد، آن را صادقانه به اطلاع هواداران عزیز خواهیم رساند. بازهم تأکید می‌کنیم همه ما، عضو یک پیکریم و برای یک هدف می‌جنگیم."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
پول کارگر بد بخت دارید حیف و میل می کنید.کاسه گدایی هم گفتید منتظر عذرخواهی هستیم