سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد؛

لزوم رعایت دستورات بهداشتی تا واکسینه شدن حداقل ۷۰ درصد جامعه

محبی گفت: میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با تلاش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان، حساسیت‌ها بیشتر شد و میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است.

محبی افزود: حتی کشور‌هایی که واکسیناسیون را انجام داده‌اند برگ برنده آن‌ها رعایت دستورات بهداشتی است که مجموع واکسیناسیون و رعایت دستورات نتایج بهتری داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم یادآورشد: با توجه به اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت، متولدین سال ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) درخواست می‌کنیم، برای دریافت نوبت واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و تمامی افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد با پیامک اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
طرح تشویقی