سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان بیماران خاص مشهدی که تاکنون واکسن نزده‌اند

مدیر امور بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماران خاص بالای ۱۸ سال که تاکنون واکسن نزده‌اند، می‌توانند به مراکز درمانی تعیین شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، جواد رجبیان  مدیر امور بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بیماران سرطانی می‌توانند به بیمارستان‌های ناظران و امید مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند، گفت: کلینیک سرور برای بیماران تالاسمی و هموفیلی، بیمارستان قائم (عج) برای بیماران مبتلا به ms و مرکز دیالیز و پیوند اعضاء منتصریه نیز برای بیماران کلیوی اختصاص یافته است.

او افزود: بیماران اوتیسم، نقص سیستم ایمنی و sma، mps، eb برای دریافت واکسن می‌توانند به بیمارستان امید مراجعه کنند.

مدیر امور بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه واکسیناسیون بیماران خاص به دلیل شرایط جسمانی که دارند جزو اولویت‌های درمانی است، ادامه داد: این فراخوان در راستای پوشش کامل بیماران خاص در فرآیند واکسیناسیون بیماری کرونا انجام شده است.



رجبیان  بیان کرد: بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی بالای ۱۸ سال ساکن شهرستان‌ها که تا کنون موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند، می‌توانند با داشتن مدارک شناسایی و بیماری به شبکه‌های بهداشت و درمان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.