سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی خبرداد:

ادامه روند واکسیناسیون با واکسن کووایران برکت در فاز سوم مطالعه

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت درباره واکسیناسیون داوطلبان در فاز سوم مطالعه انسانی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حامد حسینی مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت در نشست خبری روند واکسیناسیون و ساخت واکسن کووایران برکت اظهار کرد: تاکنون در فازسوم مطاله واکسن کووایران برکت ، ۱۰ هزار و ۵۰۰ داوطلب در تهران و کرج وارد مطالعه شده‌اند و تزریق به ۹۵۰۰ داوطلب دیگر هم طی روز‌های آینده در ۴ شهر مشهد، بوشهر، اصفهان وشیراز انجام خواهدشد.
 
حسینی گفت: افتخار دارم که در تیم تحقیقاتی واکسن برکت بودم.

او با بیان اینکه در پژوهش‌های بالینی کمتر اتفاق افتاده که مشارکت مردمی را داشته باشیم، گفت: از همه داوطلبان ویژه تشکر می‌کنم و تا چند روز آینده در شهرستان‌ها نیز پذیرای آن‌ها هستیم.

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه در مطالعه فاز سوم ١٣ هزار و اندی واکسن و ۶ هزار و اندی واکسن نما را دریافت می‌کنند، گفت: معیار عارضه معیار خوبی برای سنجش نیست.

او با بیان اینکه برای مجوز اورژانسی باید مطالعه فاز سوم به نیمه برسد، بیان کرد: ما بر روی سویه انگلیسی تست انجام دادیم و تقاضا دادیم نمونه سویه‌های دیگر هم دریافت کنیم.

حسینی گفت: در مطالعه کووایران برکت به داوطلبان گوشزد می‌کنیم که تا چند ماه آینده هیچ واکسنی را نزنند و برای افراد داوطلب فاز سوم اگر زمان واکسیناسیون عمومی آن‌ها بر اساس گروه سنی و ... مشخص شود وظیفه داریم اعلام کنیم واکسن یا واکسن نما را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: واکسن ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.